misiune

BrandDynamics > misiune

Suntem creativi și proactivi în a proteja și reprezenta interesele clienților noștri

Mediul de afaceri cunoaște în ultima perioadă o mai mare conștientizare a nevoii de instruire și intensă specializare a proceselor. Prin urmare, capitalul intelectual al companiilor primește o infuzie de valoare adăugată, iar noi avem datoria de a-i informa pe antreprenori care sunt mijloacele prin care investițiile lor pot intra în mod indirect sub protecția legilor ce protejează proprietatea intelectuală.

  • Ne asumăm datoria de a informa mediul de afaceri despre măsurile recomandabile pentru a acționa precaut în ceea ce privește capitalul intelectual propriu;
  • Ne tratăm clienții cu Respect, Onestitate și Responsabilitate – cei 3 piloni pe care ne structurăm activitatea.

Suntem orientați în princial pe identificarea și analizarea nevoilor reale de protecție a proprietății intelectuale, așa cum este oportun pentru fiecare afacere în parte.

Acționăm deopotrivă și sub aspectul prevenirii, sens în care explicăm clientului inclusiv ce măsuri interne în cadrul organizației sunt recomandabile pentru prevenirea/ combaterea concurenței neloiale și/sau a contrafacerii.

Ne luăm misiunea în serios, cu atât mai mult cu cât, în numeroasele spețe de concurență neloială/contrafacere în apărarea cărora am fost direct implicați și am avut prilejul să observăm efectele nefaste din afacerea copiată/ transferată neautorizat de către faptuitori rău intenționați, existând situații care au generat chiar la declanșarea și instalarea stării de insolvență.

SUNTEM AUTENTICI ÎN CEEA CE FACEM ȘI NE ANGAJĂM CA MEREU SĂ PERFORMĂM PENTRU CLIENȚII NOȘTRI.

Credem cu tărie în resursele interioare de care dispunem. Muncim cu dedicare să fim tot mai buni, pe zi ce trece. Suntem dedicați, responsabili și focusați. Credem că fiecare persoană își poate atinge potențialul maxim și poate depăși orice obstacol prin determinare și deschidere spre învățare continuă.

VIZIUNEA NOASTRĂ

PREVENȚIA – PREMIZĂ ȘI REZULTAT

Furnizăm firmelor ce înțeleg importanța pe care o care capitalul intelectual pe care îl dețin servicii complete de protecție a capitalului intelectual, raportat la fiecare nivel al organigramei, prin oferirea unor importante instrumente de securizare a acestui capital deosebit de abstract, dar și deosebit de valoros.

ECONOMISIREA RESURSELOR

Cunoscând faptul că BANII înseamnă TIMP, suntem focusați spre a economisi resursele clientului nostru, pe întreaga durată a colaborării noastre și avem în vedere minimizarea costurilor în planul strategic pe care îl propunem.

ORIENTAREA CĂTRE CLIENT

Fiecare client este unic, fiecare are un specific propriu în activitatea pe care o desfășoară. Suntem pregătiți să oferim fiecărui client în parte soluții personalizate de protecție a capitalului intelectual.

ROLUL NOSTRU

Mulți dintre clienții noștri apelează la noi după ce au colaborat cu alt consultant sau după ce nu reușesc să obțină singuri rezultatele propuse. Indiferent de circumstanțe, există șanse mari să vă putem fi de ajutor în a vă îndeplini obiectivele și în a face o radiografie profesionistă a situației capitalului dvs. intelectual la momentul de față. Acesta este punctul de plecare în tot demersul gestionării capitalului intelectual. Nouă ne pasă de compania dvs., ne pasă de oamenii cu care lucrați, de nevoile dvs. specifice și de obținerea unor rezultate ce să servească afacerii dvs. Clienții noștri au încredere că rezolvăm situații delicate într-o manieră sigură și confidențială, încă de la prima noastră întâlnire. Încrederea este primul nostru atribut identificat de clienții noștri, atunci când discutăm mai degrabă soluții, decât probleme.

Suntem conștienți de faptul ca, prin prisma misiunii noastre, clienții noștri au încredere în noi când ne relevă părți vulnerabile din afacerea lor și ne asumăm angajamentul disrcreției absolute asupra informațiilor ce ne sunt aduse la cunoștință.

Înțelegând mecanismul de funcționare a unei afaceri, putem recomanda antreprenorilor care apelează la serviciile noastre soluții eficiente ce îmbunătățire a gradului de securizare a capitalului intelectual pe care și l-au construit cu resurse proprii.

SUNTEM AUTENTICI ÎN CEEA CE FACEM ȘI NE ANGAJĂM CA MEREU SĂ PERFORMĂM PENTRU CLIENȚII NOȘTRI.

Întrebări frecvente

Capitalul intelectual al întreprinderii are 3 componente principale: capitalul uman, capitalul relațional și capitalul structural-organizațional.
Capitalul uman este compus de competențele, comportamentul și abilitatea intelectuală a angajaților, stimulate și completate prin prisma acțiunilor întreprinse de angajator.
Capitalul relațional este compus de legăturile organizației create cu toți partenerii de afaceri, fie ei clienți, furnizori,autorități publice, bancare și chiar cu acționarii.
Capitalul structural-organizațional este compus din proprietatea intelectuala – titluri de proprietate intelectuală, proiecte, fișiere cu clienți/ furnizori, documentații, manuale, procedee de lucru, rețete de producție, împreună cu cultura întreprinderii – percepția mediului extern asupra activității firmei și capitalul de încredere în viitorul întreprinderii – lansare de noi soluții, instruiri viitoare, proiecte de modernizare și reorganizare, active care reflectă relații cu piața – marca de fabrica, vadul comercial, loialitatea clienților, canalele de distribuție, portofoliul de comenzi, contractele de licență și franciză, active axate pe individ – pregătirea/calificarea și experiența colectivă, abilitățile de rezolvare a problemelor, stilul și arta conducerii, active de natura proprietății intelectuale – secrete comerciale, brevete de invenție, active de infrastructură – toate tehnologiile, procesele și metodologiile ce stau la baza funcționării organizației, metode de management a vânzărilor, bazele de date, sistemele de comunicații.

Un document eliberat de o autoritate de stat în proprietate intelectuală care atestă că titularului respectiv i s-a conferit dreptul excusiv de exploatare pentru obiectul de proprietate intelectuală/industrială (de natură intangibilă, cum ar fi o compoziție grafică, o expresie, un model sau desen, etc.) menționat expres sau cel puțin dreptul de a interzice terților o serie de comportamente, care pot fi considerate atingeri ale protecției conferite de acest titlu.
Cele mai cunoscute titluri de protecție sunt: brevet de invenție, brevet de design, certificatul de utilitate, certificatul pentru modele de utilitate, certificatul de înregistrare a modelului/desenului, certificatul de înregistrare a mărcii, brevetul de soi, brevetul de plante, ș.a.m.d..

Orice persoană fizică sau juridică ce înțelege importanța și dorește să-și asigure dreptul de proprietate intelectuală asupra creației sale, sub forma unui certificat de înregistrare a acestor drepturi la autoritățile competente, la nivel național, comunitar și internațional – certificat opozabil terților.
Firmele care înțeleg importanța acestui titlu, știu foarte bine să folosească funcțiile acestui titlu de proprietate, funcții precum cea de identificare a produsului și a originii acestuia, de monopol, de capital (titlurile de proprietate intelectuală sunt supuse evaluării), funcția de instrument strategic în strategiile de marketing, de protecție a consumatorilor, de calitate și publicitate, inclusiv funcția de concurență.

Costul înregistrării unei mărci la OSIM/ EUIPO/ WIPO are două componente: taxele Oficiului și comisionul consultantului în proprietate intelectuală.

Taxele Oficiului variază în funcție de mai multe elemente: tipul de marcă dorit, numărul de clase Nisa selectate, modul de obținere a certificatului de marcă, acestea începând cu suma de 920 lei – la nivel național – pentru o marcă verbală pe o singură clasă – acesta fiind cel mai slab nivel de protecție pe care îl și obții raportat la cost.
Comisionul consultantului în proprietate intelectuală variază tot în funcție de selecțiile făcute ca tip de marcă și număr de clase și reprezintă practic întreaga cunoaștere pe care acesta o pune în slujba dvs. pentru a instrumenta și depune în formă corectă de la bun început cererea de marcă și în același timp congruent cu interesele și strategiile dvs. în afaceri pe întreaga perioadă de acordare a protecției dată de marca înregistrară, respectiv 10 ani.
Consilierul în proprietate intelectuală este specialistul calificat pentru aceste activități, fiind atestat pe baza de examen de către OSIM – care emite o diplomă de consilier în proprietate industrială.
Potrivit Ordonanței 66/2000 – privind organizarea si exercitarea profesiei de consilier in proprietate industriala, singurul specialist autorizat să presteze activități în domeniul proprietății intelectuale este consilerul P.I. care este membru al Camerei Naționale a Consilierilor în prprietate industrială din România – C.N.C.P.I.R..
Prestarea acestor activități de către alte persoane pentru terți presupune intrarea într-o zonă penală, care înseamnă exercitarea unei profesii fără drept prevăzută și sancționată de legea penală.

EXCELENȚĂ OPERAȚIONALĂ

Livrăm calitate clienților noștri prin rafinarea continuă a proceselor și optimizarea costurilor.

Site-ul nostru foloseste cookie-uri pentru optimizarea continutului si imbunatatirea performantei platformei. Continuarea navigarii constituie acceptul dumneavoastra ca pagina noastra web sa poata seta fisiere de tip cookie in browserul dumneavoastra. Pentru informatii suplimentare va rugam sa accesati pagina Politica cookie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close